Lectura a primer

Els alumnes de primer llegeixen aquests dies individualment, per parelles i ordenant després les frases el conte de “L’Elefant Elmer”. Esperem que gaudiu de les imatges.

English Day 2017

Els alumnes de sisè han participat avui 9 de juny a la jornada de l”English Day’. En aquesta diada l’anglès es converteix en llengua vehicular a tot un seguit de jocs i activitats que l’alumnat de la vila ha preparat prèviament durant el curs. Viladecans TV ha entrevistat algun alumne nostre i han mostrat força bon accent!

Cloenda ‘Sharing to Learn’

Avui ha tingut lloc l’acte de cloenda del projecte educatiu del Departament d’Ensenyament ‘Sharing to learn’ (Compartir per aprendre). Aquest programa consisteix en que estudiants d’ESO (‘language assistants’) ajuden a alumnes de sisè a aprendre anglès amb activitats comunicatives. L’escola també ha rebut un diploma… Llegeix més»

Projecte de cooperatives a 5è: enquesta d’opinió

Actualització: a continuació el vídeo de Viladecans TV sobre la diada

Ara que s’apropa la cloenda del projecte, la Diputació de Barcelona, l’entitat pública organitzadora, vol conèixer l’opinió de les famílies i alumnes participants. Si us plau, si sou pares o mares dels nostres alumnes de cinquè (qualsevol dels dos grups), participeu-hi, gràcies!

button_families(2)

button_alumnes(1)

emprenedoria

Actualitat de P3

SORTIDA A LA GRANJA DE CAN RIGOL.
Un dia fantàstic a Begues, observant diferents animals de granja i les seves característiques. Donant de menjar als rucs i les ovelles. Hem passejat amb carro i hem fet una passejada pel bosc… Un dia genial!
Aquí teniu la… Llegeix més»