ERASMUS+

A partir del curs 2017/ 2018 i fins el 2020, la nostra escola entra a formar part del projecte ERASMUS+ amb el nom de NANOL, sigles de Nurturing affinity to nature through outdoor learning in special places. La traducció al català seria “Fomentant l’afinitat amb la natura a través de l’aprenentatge a l’aire lliure en llocs especials”.
És gestionat per la universitat de Girona, i comptem també amb la col·laboració del Centre d’educació ambiental Alt Ter. Els llocs/escoles associades són: Plymouth (Regne Unit). Ljubjana (Eslovènia), Accueil et Découverte en Conflent, Les Isards centre especialitzat en l’iniciació a l’ecologia de muntanya a Py (França), Vantaa i Kintaus (Finlàndia), Lascelle i Sahorre (escoles de França).

La nostra escola va formar part durant els anys escolars 2013-2015 part d’un projecte Comenius europeu. L’objectiu principal del projecte era incrementar l’aprenentatge i la cooperació entre mestres, alumnat i els sistemes escolars a través d’Europa i per millorar la nostra pròpia educació i l’ensenyament també. El tema principal van ser les matemàtiques.

Les escoles que en van formar part provenien d’Oravasaari, Jyväskylä (Finlàndia), Aurillac (França), Mouscron (Bèlgica).

El projecte estava finançat per la Unió Europea (UE)

La pàgina web del nostre grup de treball és la següent : comeniusmathematiques.portail15.fr