Tornarem a obrir l’escola el 13 de setembre

FORMACIÓ MESTRES

Com? Que no estàvem tancats per vacanes?

Només els alumnes, les mestres treballem de valent per tancar i organitzar el curs vinent. Ahir dijous vam anar a la X Jornada Escolta’m que es va realitzar a Barcelona! Uns tallers amb formadors de l’activitat escolta’m i una xerrada molt interessant impartida per Jordi Adell!

TEATRE DE CM A ST JOAN

Els alumnes de cicle mitjà avui han realitzat el teatre que han estat treballant; 3r ha fet el “Somni del petit Turquesa” i els alumnes de 4t “A taste of the moon”. tot i que el so no ens acompanya gaire l’entorn del Centre Cultural de St Joan és de luxe. I hem agraït al nostre equip directiu la feina que ha fet.

ESTEM EMOCIONATS!

Els alumnes de 1r i 2n estem contentíssims!
Hem rebut una notícia magnífica.
Després de participar en el 5è concurs de vídeos d’ experiments científics de la Noguera ens han anunciat que som finalistes de la  CATEGORIA INFANTIL I CI.
Divendres passat ens van fer entrega de 2 diplomes i, a més a més, ens han fet un regal de material científic per poder utilitzar a l’ aula.
Continuarem fent hipòtesis, fent proves i treient conclusions!!!
Fer experiments és molt divertit ja estem pensant en els propers.

LO CARRILET JUGA AL NOSTRE PATI

Durant tota la setmana els i les alumnes de Lo Carrilet (la llar d’infants de Térmens) vindran a jugar al nostre pati. D’aquesta manera aconseguim una 2a pressa de contacte al nou espai que tindran pel curs vinent. Tots els alumnes d’infantil han jugat molt contents junts. I a més a més ens han visitat uns CAPGROSSOS!! Al·lucinant!!

ACCÈSSIT ALS PREMIS EXPERIMENTS DE PEL·LÍCULA

Els nostres alumnes de cicle inicial en el projecte d’Experimentem van realitzar diferents experiments. En vam enregistrar uns quants i vam editar un vídeo que vam presentar al 5è Concurs de vídeos d’experiments científics de la Noguera “Experiments de pel·lícula 2017-2018”. I ves per on vam quedar finalistes! Per ser la primera vegada no està gens malament.

Ens van donar uns diplomes i vam recollir el premi, un material de laboratori. Us deixem també el vídeo que ha guanyat l’accèssit.

SIGUES UN CRAQ

Avui els alumnes de 6è han acabat els curs de Sigues un CRAQ.

Han pogut practicar cures de primers auxilis, paracticar envenatges,… i al final ha vingut una ambulància per saber quina funció fa. Els han lliurat un carnet i s’han acomiadat.

SIGUES UN CRAQ

Els alumnes de 6è van començar un taller d’Iniciació als Primers Auxilis i actuació davant emergències.

És un curs que els acreditarà amb la titulació de CRAQ ja que durant 15h aprendran tot tipus d’aspectes relacionats amb l’actuació davant diferents emergències i primers auxilis.

Avui practiquen la PLS (posició lateral de seguretat), la RCP (reanimació cardiopulmonar) i el SVB (suport vital bàsic).