Salut

SALUT ESCOLAR

Medicaments

El Departament d’Ensenyament ha marcat unes normes que hem de seguir estrictament. Com a norma general a l’escola, NO s’administraran medicaments.

Cal que us organitzeu de manera que el subministrament de medicació no coincideixi amb l’horari escolar.

En el cas que sigui realment imprescindible el medicament a l’escola cal:

– Portar el medicament al tutor/a

– Adjuntar la recepta mèdica on s’especifiqui el nom de l’alumne/a, la dosificació i l’horari d’administració.

– Complimentar l’autorització corresponent.

Vacunacions alumnes de 6è

Té com a finalitat augmentar la cobertura vacunal de l’hepatitis A-B i el control i seguiment de l’estat de vacunació dels/de les alumnes: papil·loma i varicel·la.

Prevenció de càries dental: revisions

Té com a finalitat disminuir la prevalença de la càries dental entre els escolars.

Normes bàsiques d’higiene i salut

No s’acceptarà l’entrada a l’escola de cap nen/a quan presenti:

• Brutícia o manifesta manca d’higiene.
  • Febre (temperatura superior a 37’5 º )
  • Diarrea líquida o amb sang.
  • Erupcions i altres alteracions de la pell (excepte si porten l’informe del pediatre amb la indicació que no són contagioses)
  • Conjuntivitis purulenta sense tractament.

Si durant l’estada a l’escola es detecta febre o símptomes de malaltia de l’alumne/a s’avisarà la família per tal que el vinguin a buscar el més aviat possible. Així mateix es podrà demanar un certificat mèdic per poder acceptar un/a nen/a després d’haver passat una malaltia infecciosa.

Polls

Cada vegada que a l’escola es detecti polls el centre enviarà una circular per tal que prengueu les mesures necessàries per a eliminar-los. S’informarà a la pediatra del CAP.

També agrairíem que si vosaltres en trobeu ens ho feu saber per tal d’eliminar-los el més aviat possible.