CONTA-CONTES AGUSTÍ FARRÉ

El dimarts 23 de maig ens va visitar durant tot el matí l’Agustí Farré per explicar-nos unes històries increïbles.
A infantil ens va explicar  :

• El drac que no volia volar (conte de l’Agustí Farré)
  • El sol i la lluna ( mitologia africana)

A 1r, 2n i 3r ens… Llegeix més»

DIA SOBRE RODES

Benvolgudes famílies,
Avui dijous 27, continuant amb la programació de la setmana cultural de l’escola, realitzarem el dia sobre rodes.
Gaudirem fent activitat física i a més a més aprendrem una mica d’educació vial.
Horaris:
09:45-10:45 1r i 2n
11:15-12:00 P5 i P4
12:00-13:00 3r i 4t
15:00 – 16:30 5è i… Llegeix més»

TEATRE

Benvolgudes famílies,
Vos recordem que avui 25 d’abril a les 17:30 h, l’alumnat de l’escola de Maspujols representarà l’obra de teatre “El petit príncep”.
Gaudiu de l’espectacle!

EGG HUNT

El segon trimestre va acabar la millor manera possible. Des de l’àrea d’anglès les mestres van preparar un Egg Hunt per celebrar-ho. Aquesta activitat va servir perquè els alumnes de cicle superior ajudaren als d’infantil a trobar els ous que el conill de pasqua havia amagat per… Llegeix més»

SORTIDA MIR MANENT

El divendres 31 de març, l’alumnat de cicle superior va anar a l’Aleixar a fer la Ruta Mir-Manent.
En aquesta activitat van aprendre a mirar la natura amb uns ulls diferents i a detectar els encants que van inspirar als dos artistes.
Aquí teniu algunes fotografies que… Llegeix més»

MINIATLETISME 6È

El dimecres dia 8 el curs de 6è va gaudir d’una experiència esportiva practicant atletisme a Reus. Van practicar: llançament de javelina, salt de llargada, llançament de pes, relleus, 600 metres i 60 metres.
Mireu les fotos per veure que bé ho van passar!

Excursió de CI a Reus

Avui dimecres dia 8 de febrer els alumnes de Cicle Inicial han anat d’excursió. Concretament, han anat a veure una audició… o més ben dit una “percu-audició”! Hem anat amb l’autocar fins a Reus, hem jugat una estona al Parc Sant Jordi i quan s’ha… Llegeix més»