Setmana del medi ambient!!

Com a Escola verda, un any més, aquesta setmana tan especial  on es celebra el dia mundial del medi ambient (5-juny), hem volgut fer una sèrie d’actes diferents. Cada nen i nena s’ha preparat una careta, que representava la fulla de l’arbre que ha treballat en el seu curs. Tot l’alumnat, amb diferents fulles, han creat una gran capçada. Els i les mestres, han representat el tronc d’aquest gran arbre.

A banda d’això, l’alumnat de 5è ens ha convidat a sentir les seves grans narracions sobre els arbres. I a més, ens han proposat que fem desitjos sobre el medi ambient. Així que, tots plegats, hem parlat del medi ambient, del nostre planeta, de les actuacions que fem com a escola verda, de la importància de la col·laboració de tothom, … i hem elaborat uns desitjos molt macos.

A més, hem pogut gaudir al llarg de la setmana del nostre gran arbre fet amb les nostres mans.