Els JJOO a 4t

L’escola del Parc ha decidit celebrar els 25 anys que fa des de que es van fer els Jocs Olímpics a Barcelona. Ho hem celebrat fent una setmana cultural sobre les Olimpíades.
Amb tot de jocs, aprenentatge i esport. Com que no podíem ser menys que uns Jocs Olímpics de veritat també hem fet la nostra inauguració i la nostra cloenda.

La inauguració va ser al•lucinant: vam fer una desfilada de totes les classes representant el nostre esport, vam encendre la nostra torxa Olímpica, els nens de 5é i 6é van ballar la cançó de “jo sóc del Prat”, també van posar la bandera de les Olimpíades (representant la unió entre els 5 continents) i moltes altres coses més per inaugurar aquest important i bonic acte.

La cloenda també va ser molt bonica per a tota l’escola perquè vam fer l’entrega de medalles.
Cada classe van fer una medalla cadascú molt bonica. Llavors el dia de la cloenda la van entregar, els petits als grans i els grans als petits per exemple: 4t li va donar les seves medalles als nens/es de P4. Va ser un moment molt emocionant i bonic.

Espero que els pares que van venir ha veure la inauguració i la cloenda ho hagin passat genial.

Us esperem a la setmana de Sant Jordi per veure els Jocs Florals i ballar sardanes.
Fins la pròxima!!!

Júlia P.

A continuació, teniu una PPT, resultat del nostre treball i recerca, realitzada per tota la classe de l’Hípica sobre aquest esport i els JJOO.

Si cliqueu a la foto podeu veure les activitats realitzades, com concurs de mascota, la bandera de l’aula, fabricació de banderins, recerques a les webs, exposicions, etc.

1. Dani Pinyol

25 anys! Què depressa passa el temps…
    Molt bona feina, nois!
    Gràcies per compartir-ho amb nosaltres. És un goig poder seguir la feina que feu.

Un dessitjo “Mens et corpore sano” a tots!