SANT JORDI 2018

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu el proper dilluns 23 d’abril és la Diada de Sant Jordi el dia 23 al matí farem la Bibliomòbil al pati.

Necessitem que els nens i nenes portin un o dos llibres durant la setmana del 16 al 20 d’abril.

Recordeu que els llibres els han d’entregar els vostres fills i filles a les seves tutores i han de portar posat el nom i el curs en un lloc visible (part externa del llibre) per tal que sigui més fàcil la seva localització i retorn.

Simultàniament farem les lectures amb micròfon obert.

Us convidem a entrar a l’escola en aquesta estona ja sigui per llegir en el micro o senzillament per passar una estona de lectura amb els vostres fills. Ho podreu fer en la franja horària que el cicle del vostre fill o filla estigui al pati.

La porta de l’escola (porta per la qual entren els alumnes a primària)  s’obrirà durant 10’ coincidint amb la baixada de cada cicle al pati, després no es tornarà a obrir fins a la següent franja horària.

BIBLIOMÒBIL I MICRÒFON OBERT PRIMÀRIA
9’15-10h: Cicle Inicial  (pati de sorra)

S’obre la porta perquè entrin els pares a les 9h20’ es tanca a les 9h30’

9h15’- 10’15h: Cicle superior (parc)

Els pares podran anar a llegir o veure llegir, al parc,  als seus fills durant tota la franja horària que serán al parc.

10h15’h-11h: Cicle Mitjà (pati de sorra)

S’obre la porta perquè entrin els pares a les 10h20’ es tanca a les 10h30

El dia 23 a la tarda us convidem a l’entrega dels Jocs Florals de l’escola.

L’horari serà de 15-15 a 16’30h. Després de l’entrega de premis farem la tradicional ballada de sardanes, primer només els alumnes i després farem una segona ballada on us animem a tots i totes a participar.

Us recordem que aquest dia (o almenys a la tarda) cal que els nens i nenes vagin vestits amb pantaló o faldilla foscos i samarreta o camisa blanca.

Us desitgem una bona diada!!

L’equip de mestres de l’Escola del Parc