Horaris Activitats solidàries – Marató Tv3

La previsió horària és la següent, esperem que la meteorològica ens acompanyi!

1. Conte contes en anglès – 17:00h a la biblioteca.
  2. Cursa apta per a totes les edats i públic – 17:30h al parc i exterior de l’escola.
  3. Sessió de Bollywood – 18:00h al gimnàs.
  4. Sessió de Zumba – 18:45h al gimnàs.
  5. Primera sessió taller de cuina – 17:45h al menjador. Aforament limitat a 10 nen/es + els respectius acompanyants. Han de venir acompanyats d’un adult.
  6. Segona sessió taller de cuina –  18:45h al menjador. Aforament limitat a 10 nen/es + els respectius acompanyants. Han de venir acompanyats d’un adult.

Paral·lelament també trobareu: el taller de xapes i imants, el pinta cares (maquillatge) i pinta mans (henna). En funció de la climatologia: aules de 6è i/o passadissos planta baixa o exteriors.

Per escalfar motors i continuar amb energia … una xocolata amb melindros!  a la Porxada

1. Ione

És un gran esdeveniment solidari en família!! M’encanta ?? que s’ofereixin aquestes activitats com escola. Per cert, són molt interessants les propostes d’activitats d’aquest any ??.