COMENÇA LA SETMANA CULTURAL A L’ESCOLA DEL PARC

El passat dilluns 9 de abril es va celebrar l’acte inaugural de la Setmana Cultural que commemora el 25é aniversari del jocs olímpics de Barcelona ‘92.

Els primers corredors amb la flama olímpica van començar el seu recorregut a l’entrada principal de l’escola, van continuar per les classes de educació infantil i a les escales van passar la torxa als següents corredors, que van seguir el recorregut per Cicle Mitjà fins les escales d’emergència .Mentre la torxa olímpica anava passant per las classes, els abanderats anaven amb les banderes de cada classe, conduint-la cap a la pista per després exposar-les i col·locar-se a veure l’acte. Quan totes les classes estaven col·locades ,van anar desfilant per mostrar laseva bandera al públic.

Després del abanderats i els cursos, va arribar el torn dels portadors de la bandera olímpica, que van fer una desfilada que va acabar al balcó on la bandera ha quedat penjada com a símbol dels valors de diversitat, respecte, competició i joc net.

Tot seguit, els corredors van fer l’últim tram per encendre el pebeter. Abans de fer-ho, van fer una volta per ensenyar la torxa. Quan van encendre el pebeter el públic va esclatar en un aplaudiment molt gran. Després,alguns nens de 5è i 6è van fer una actuació d’ acrosport i una altra de ball amb la coreografia de la cançó “ Jo soc del Prat”.

Amb aquest acte inaugural es dona inici a una setmana olímpica intensa, plena d’actes i activitats esportives fins al divendres a la tarda, on l’acte de cloenda donarà per acabadaaquesta setmana cultural.

Adriana, Izan, Alae i Marcos (6èB)