APA’T NEWS

Aquest segon trimestre hem treballat la conscienciació dels hàbits d’higiene a l’estona de menjador. A partir de diferents intervencions hem volgut transmetre als/les nens/es la importància de netejar-se les dents, rentar-se les mans i tenir tots el material adequat.

Els alumnes de primer han estat apadrinats pels alumnes de sisè. Tots plegats  han treballat: la forma correcta d’estar a taula, com s’utilitzen els estris de menjador i com s’ha d’estar al menjador.

Els alumnes de segon, tercer,   quart i cinquè hem realitzat un videoclip promocional!

Amb l’ajuda de tots hem pogut fer un vídeo musical on es mostra què s’ha de fer i com.

Com podreu observar, hem creat uns nous artistes!

Volem donar un agraïment molt especial al grup THE STARS!

Ara és el torn de les famílies AMB UN TREBALL CONJUNT podrem continuar amb aquesta conscienciació, recordem:

• Treballar la responsabilitat de portar el material adequat.
  • Recordar i transmetre la importància dels hàbits d’higiene.