Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu – Termini de presentació 27/09/18

Ha estat publicada la Resolució de 6 d’agost de 2018, del Ministerio de Educación y Formación Professional, per la qual es convoquen ajuts per l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu, curs 2018-2019

Termini de presentació: fins el dia 27 de setembre de 2018 inclòs.

La sol·licitud s’ha de fer telemàticament. Per poder fer la sol·licitud telemàticament, el sol·licitant de la beca haurà de registrar-se, accedint a Tràmits i serveis. En aquest enllaç hi trobareu tota la informació pertinent.

És molt important, conservar degudament les dades de registre, es a dir, l’usuari i contrasenya.

Una vegada emplenada la sol·licitud telemàtica:

SI el sol·licitant disposa de firma electrònica, podrà completar el procés electrònic de presentació de la sol·licitud acompanyant, mitjançant la pàgina WEB, en format pdf. (escanejat), la documentació requerida per la pròpia aplicació .

– el sol·licitant NO disposa de firma electrònica (la majoria de casos), una vegada complimentada la sol·licitud, haurà d’imprimir el model de sol·licitud en fitxer pdf. i presentar-lo amb la seva firma i la de la resta de membres computables de la unitat familiar en el centre on hagi de fer els estudis durant el curs 2018/2019.

Resolució de 6 d’agost de 2018,

de la Secretaria d’Estat d’Educació, Formació Professional i Universitats, per la qual es convoquen ajudes per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2018-2019

Extracte de la Resolució de 14 d’agost de 2018,

de la Secretaria d’Estat d’Educació, Formació Professional i Universitats, per la qual es convoquen ajudes per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2018-2019 (BOE núm. 196, del 14.08.2018)