ACOMIADANT A 6è. Promoció 2017/2018

Avui dia 19 de juny hem fet l’acomiadament dels nostres companys de 6è, ha estat una molt bona experiència que s’ha realitzat  per primera vegada al camp de bàsquet Xavier Marcilla.

Primer de tot la directora de l’escola, l’Anna, ha dit unes paraules molt emotives, recordant moments que han viscut amb nosaltres. Desprès els mestres de 6è juntament amb quatre nens de 1r (dels que havien estat padrins lectors l’any passat) els han donat uns obsequis (una bossa i un CD ple d’aquells bons moments dels que havia parlat la directora).

Tot seguit els alumnes de 6è han volgut agrair que els acompanyéssim un dia tan especial per ells amb dues coreografies fantàstiques: “ Limbo” i  “lo malo·.

Finalment tot el cole ,des de P3 fins als protagonistes de 6è, hem ballat totes les cançons que hem treballat conjuntament en algun moment del curs: “try Everithing” , “Les nit no moren mai” i com no “Jo sóc de Prat”.

Al final de tot hem anat a acomiadar-nos d’ells i fer-los petons i abraçades… hi ha hagut un munt de sentiments: tristesa, alegria… Perquè ells marxen però…  l’any vinent, ens tocarà a nosaltres!

Un cop ja de tornada a l’escola, han passat per les classes i poder així signar les seves samarretes de la cantata que amb tant d’orgull han portat aquests darrers dies.

I així ens hem sentit nosaltres, orgullosos per saber que comencen una nova etapa, però esperant que no ens oblidin mai.

Molt bona sort nois i noies!!!!

Redactat per Alumnes de 5è

1. Mireia

Moltes gràcies per tot…. Uns anys fantàstics, divertits, plens d´il.lusions, reptes i moments meravellosos. Un gran equip de mestres, cinquanta nens/es extraordinaris que no oblidarem mai. GRÀCIES!!!!!!!

2. Jennie

Moltíssimes gràcies escola, a tot l’equip de professionals com a la resta d’alumnes. Gràcies per fer tan especial aquests últims dies a l’escola pels nostres fills.