30 de novembre – Eleccions Consell Escolar

Recordeu que demà, dimecres 30 de novembre, esperem una gran participació.

L’horari de la mesa electoral serà el de les entrades i sortides dels alumnes.

• de 09:00 a 10:00 hores.
  • de 12:30 a 13:00 hores.
  • de 15:00 a 15:30 hores.
  • de 16:30 a 17:30 hores.

Les candidates electes són:

foto-ursula-martinez

Sóc l’Úrsula Martínez Marco mare de dues nenes de l’escola. Em presento per formar part del Consell Escolar com a representant de mares i pares. M’agradaria aconseguir una comunitat educativa diversa i cohesionada, on els nostres fills i filles tinguin una educació de qualitat i on s’impulsin valors que els permeti créixer com a persones, sempre potenciant les capacitats pròpies de cada infant.

unnamed

Sóc la Yolanda, mare d’una nena de tercer, i em presento per formar part del Consell Escolar en representació dels pares i mares de l’escola. Crec que és molt important que les famílies participem activament en el projecte educatiu de l’escola i treballem en conjunt, aportant la nostra opinió i experiència, i formant part de les decisions que es prenen sobre l’educació dels nostres fills/es. I així ajudar en un procés educatiu innovador que permeti, no  només millorar les competències bàsiques dels nostres fills/es, si no inculcar-los valors com el respecte, el diàleg, la cooperació i la solidaritat, com eines per a que puguin ser millors persones.

sam_2882_1

Sóc la Mar i Cel Polo mare d’un alumne de P5. M’agradaria formar part del Consell Escolar per col·laborar en la tasca educativa que es desenvolupa en aquesta escola ajudant a prendre decisions perquè el centre sigui un lloc millor per als nostres fills on es respiri un ambient de tolerància i convivència.