Ràdio del Mar

En aquest espai del nostre lloc web, us convidem a que us connecteu amb les emissions de la Ràdio del Mar.
La ràdio és un mitjà viu que promou la comunicació, facilita la lectura i la comprensió dels texts i agilitza les tasques de redacció dels alumnes.
Des de l’Escola estem il·lusionats amb aquest projecte que posa la veu de l’Escola del Mar al món.

Emissió del programa de “Radio del Mar”, febrer 2024

Entrevistes a Tortugues (I3) i Dofins (4)

Sant Nicolau (I5), Cucut (1r) i Angèlica (2n)

Tarongers (3r) i Nausica (4t)

Entrevistes presencials. Eneida (5è) i Garbí (6è)

Emissió del programa de “Radio del Mar”, juny 2023

Ja podeu escoltar el programa de ràdio enregistrat avui mateix, divendres 16 de juny!!!

1ª part Classes tortugues i Dofins

2ª part Classes Sant Nicolau, Cucut i Angèlica

3ª part Classes Tarongers, Nausica i Eneida (fragment)

4ª part Classes Eneida (fragment), Garbi i altres notícies (fragment)

5ª part Altres notícies

Emissió del programa de “Radio del Mar”, febrer 2023

Ja podeu escoltar el programa de ràdio emès aquest mes de febrer!!!

Emissió del programa de “Radio del Mar”, 3r trimestre 2022

Ja podeu escoltar el programa de ràdio d’aquest tercer trimestre!!!

Emissió del programa de “Radio del Mar”, 1r trimestre 2021

Per fi podem tornar a escoltar la nostra “Ràdio del Mar”.

Des d’aquí podreu recuperar l’emissió d’aquest primer trimestre, de l’any del centenari!!!

Tots els nens i nenes que han participat han treballat molt i han gaudit amb la seva intervenció!!!

Gràcies a tots i totes!!!

Desitgem que us agradi!!!

L’Escola del Mar fa 100 anys

Entrevista Àfrica

Entrevista a la Teresa Guillaumes

Les classes parles 1- Tortugues i Dofins

Les classes parles 2- Sant Nicolau, Cucut, angèlica i Tarongers

Les classes parles 3- Nausica i Eneida

Les classes parles 4- Garbi

Darreres notícies

Com van les curses de banderes i…

… BONES FESTES!!!

PRIMER PROGRAMA DE LA RÀDIO DEL MAR DEL CURS 2019-2020.

EN AQUEST PROGRAMA US FEM UN TAST DEL PRIMER TRIMESTRE.

ESPEREM QUE US AGRADI!!!!

ELS I LES REDACTORES DE LA RÀDIO DEL MAR.

La ràdio és un mitjà viu que promou la comunicació, facilita la lectura i la comprensió dels textos i agilitza les tasques de redacció dels alumnes.

DARRER PROGRAMA CURS 2018-2019.

En aquest darrer programa podreu sentir un monogràfic amb diferents reflexions dels redactors de la ràdio del tercer trimestre.

Els Nausica han reflexionat sobre l’emigració forçosa, les companyes d’Eneida sobre la igualtat de genere a partir de la seva representació de Sant Jordi i els Garbins sobre el que ha significat per a ells fer les competències bàsiques.

Aquí els podreu sentir, no us ho perdeu! És molt interessant!

Fins el curs vinent!!!!!

PROGRAMA DEL 2N TRIMESTRE CURS 2018-2019

En aquest programa podeu sentir una entrevista realitzada a la Montserrat Escayola amb motiu de la seva jubilació. També escoltareu les nostres seccions habituals: les classes parlen, curses i altres notícies.

Està dividit en parts perquè per la seva durada no ho hem pogut penjar sencer.

Esperem que us agradi!!!!

Programa del 1r trimestre del curs 2018-2019

A la primera part podem escoltar la notícia destacada i les classes parlen Tortugues, Dofins i Sant Nicolau. A la segona part continuen les classes parlen des de Cucut fins a Tarongers. A la tercera part podem sentir a les classes Nausica, Eneida i Garbí. Per acabar a la quarta part sentirem el resultat de les curses i altres notícies.

Esperem que us agradi!

Programa del 2n i 3r trimestre del curs 2017-2018

A la part 1 trobem un recull de l’entrevista feta a la nostra estimada Isabel Busquests on ens parla de la història de l’edifici de l’escola.

A la part 2 una entrevista a la nostra directora la Teresa on ens parla de les obres que s’han realitzat aquest curs.

A la part 3 les opinions de diferents persones de l’escola de com s’han viscut les obres.

Esperem que us agradi!!!

Programa del 1r trimestre del curs 2017-2018.*
*Degut a la durada del programa us l’oferim dividit en set parts

Part 1