Calendari de concerts

L’autoestima dels alumnes a través dels èxits obtinguts fruit del seu propi esforç, els aplaudiments, les ovacions després d’una interpretació es veu reforçada i ajuda a augmentar la seva autoconfiança. Tocar en públic amb tot el que comporta(ser el centre d’atenció, sentir-se admirat, elogiat, criticat, fer front a la tensió i pressió del moment, ser crític amb els errors que has comès i proposar solucions per arreglar-ho, valorar tot el que has fet bé) ajuden de forma positiva en la formació de la persona.
El fer actuacions fora de l’àmbit escolar permet als nens entendre i gaudir del treball que estan duent a terme, alhora que els permet introduir-se en l’activitat cultural de la ciutat i començar a entendre aquesta no només com un espai d’ocupació comuna, sinó també com un espai de convivència i d’intercanvi.

dsc00699
5 de novembre 16 Associació de malalties neuromusculars ESAM

6 de novembre 16 Festival de Jazz 4t 5è .Hotel La Havana

20 de novembre 16 Festival de Jazz 6è. – 5è Hotel La Havana