Calendari de concerts

L’autoestima dels alumnes a través dels èxits obtinguts fruit del seu propi esforç, els aplaudiments, les ovacions després d’una interpretació es veu reforçada i ajuda a augmentar la seva autoconfiança. Tocar en públic amb tot el que comporta(ser el centre d’atenció, sentir-se admirat, elogiat, criticat, fer front a la tensió i pressió del moment, ser crític amb els errors que has comès i proposar solucions per arreglar-ho, valorar tot el que has fet bé) ajuden de forma positiva en la formació de la persona.
El fer actuacions fora de l’àmbit escolar permet als nens entendre i gaudir del treball que estan duent a terme, alhora que els permet introduir-se en l’activitat cultural de la ciutat i començar a entendre aquesta no només com un espai d’ocupació comuna, sinó també com un espai de convivència i d’intercanvi.

dsc00699

19 de novembre 17 Festival de Jazz 6è i professors.Hotel La Havana

26 de novembre 17 Festival de Jazz 4t – 5è. Hotel La Havana

23 de novembre 17 Festa de Sta. Cecília – Escola

12 de gener 18 1a. Audició de Big Bands – Conservatori

de           18 2a. Audició de Big Bands – Conservatori ?

31 de maig 18 Jocs florals de l’Eixample – Concert Big Band Flash (5è)

2 de juny 18 Festa major dreta de l’Eixample – Big Bands

de maig 18 Participació Cantània ?

de juny 18 Dia del blues ?

16 de juny 18 Premi Patxin
dsc00555