Ja tenim nom de la Big Band!

Aquesta setmana, els alumnes de tercer hem estat pensant molt sobre quin seria el nom de la nostra Big Band. Després d’una llarga votació hem acordat que la nostra big band es dirà “Big Band Mistery”.

També ens hem animat a fer el disseny de la samarreta, que hem volgut que fos el màxim de col·laboratiu possible. Primer vam fer un dibuix individual on cadascú exposava les seves idees per la samarreta. Després ens vam ajuntar per grups,  intentant fer un nou disseny que inclogués les idees de tots. Finalment, vam exposar els sis dissenys que havien quedat, per escollir els elements de cadascun que més ens agradaven i així fer una samarreta que ens representés a tots. Va ser un procés difícil perquè tots vam haver d’acordar un disseny i per fer-ho,  renunciar al disseny sencer. Que difícil després de tanta feina feta!

El resultat el veureu aviat a la samarreta definitiva 🙂

Imatges