Pau Casares Jazzterrasman 2017

pau-casares

Pau Casares s’erigeix enguany amb la distinció Jazzterrasman 2017. El guardó que atorga el Festival de Jazz Terrassa arriba a la 15a edició i recau en una figura cabdal del jazz català en reconeixement a la trajectòria, tasca de divulgació i vincle del músic barceloní amb el club de jazz egarenc.

Llegiu-ne més en aquest enllaç Jazzterrassman 2017

Des de l’Escola de la Concepció volem felicitar a aquest gran mestre que tenim.

MOLTES FELICITATS!!!

Avui sortim a BETEVÉ

c3funwgweaakoxm

Dimarts 21 de febrer van venir els de BETEVÉ a fer un reportatge sobre el Projecte de Música de l’Escola.
Es va emetre el mateix dia a partir de les 20.25h en el Programa BTV Notícies 73.
Si us ho heu perdut, cliqueu a la imatge de sota. (minut 2.58)

beteve-imagen-destacada

No us ho perdeu!

Festival de Jazz

Diumenge dia 20 de novembre ens van convidar a tocar pel festival de jazz a l’hotel Havana. A l’arribar ens vam posar en una sala i vam esperar per entrar on tocaríem. Vam muntar els instruments  i ens vam posar a assajar.

A l’acabar vam tornar a la sala i ens van donar xurros amb xocolata desfeta (molt bo).

Després d’assajar vam tornar a la sala i vam esperar a que entrés el públic (els pares i algú més),  ens van presentar i vam entrar a tocar cinc cançons que eren: Georgia on my mind, Is this love, Happy, Treasure, Gitanitos i morenos i In the mood.

img_1052 img_1053 img_1054

Premis de Fem Pinya

La Big Band Music va tocar als premis “Fem Pinya” a la Casa del Mar.

A l’acabar el concert es van entregar els premis. Després va haver l’actuació d’un noi que va fer uns balls molt estranys però molt divertits. Una noia de la classe va sortir voluntària i es va posar un nas de pallasso,  vam riure molt perquè havia d’imitar els gestos del ballarí .

Al final tot l’espectacle, la Big Band Music va pujar a l’escenari.

img_20161105_173405 img_20161105_173130 img_20161105_181408