Sant Jordi a la Concepció

Dilluns 23 d’Abril vam celebrar la diada de Sant Jordi compartint moments molt especials plegats:
Pel matí, la princesa i el Dinobi, protagonistes del conte: “Dinobi, el col•leccionista de paraules” van escoltar les creacions literàries de tots els nens i nenes de l’escola. La Carme Faro, la nostra contacontes, també va venir i ens va regalar uns punts de llibre molt xulos!
Per la tarda, P3, P4 i P5 van convertir el gimnàs en una grandiosa biblioteca on poder compartir els contes portats de casa. També alguns padrins i padrines van voler regalar-nos contes .
L’alumnat de primària van transformar el pati en un mercat ple de paradetes de llibres per a bescanviar i una zona de bancs on poder gaudir de la lectura amb els companys/es.

Quina diada de Sant Jordi!! Cliqueu l’enllaç per veure les fotos.