P3, P4 i P5 Viuen la tardor conjuntament!

El dijous 3 de novembre vam anar d’excursió a Santa Creu d’Olorda. Amb la intenció d’apropar-nos a la natura, vam descobrir els secrets de la tardor i una troballa molt màgica… un follet !!

Ens va dir que la castanyera havia marxat de vacances i ell encara collia castanyes. Vam decidir portar-lo cap a la Concepció on ha pogut fer uns dies de descans tot gaudint de la companyia dels monstres, prínceps i princeses i dels egipcis.

UN NOM PEL FOLLET

Ens va dir que no tenia nom i vam pensar que entre totes les famílies de P3, P4 i P5 li buscaríem un que agradés a la majoria: Van ser tres dies de votacions intenses i, finalment, el dimecres 9 de novembre sortia el nom guanyador:  JAIMITO Vam voler fer un gran cartell amb la gran notícia entre tot l’alumnat d’educació Infantil.

ENS VISITA LA CASTANYERA

Vam trucar a la castanyera explicant-li que el follet era a la nostra escola i va proposar-nos de venir a buscar-lo…ella en persona!! Dijous 10 de novembre per la tarda, la castanyera s’emportava el follet Jaimito .

Han estat unes vivències molt emocionants!

dsc03278 dsc03281 dsc03289

dsc03303dsc03328

dsc03384 dsc03393

dscn3835