P3, P4 i P5 d’excursió a Sta. Creu d’Olorda i la visita de la Castanyera a l’escola

El divendres 3 de novembre els infants d’educació infantil vam anar a Sta. Creu d’Olorda. Teníem ganes  de passar plegats un dia al bosc i cercar pinyes, fulles o potser alguna castanya!

Però la sorpresa més emocionant va ser quan ens vam trobar un cistell penjat d’un castanyer. Tothom va creure que podia ser de la Maria Castanyera! La vam trucar i li vam dir que la convidàvem a la nostra escola per a recollir el cistell.També havia perdut el Marrameu i…el vam trobar a la nostra escola!

Divendres 10 de novembre, tal i com havíem quedat, la Maria Castanyera va venir a visitar-nos, li vam tornar el cistell i el Marrameu. Ella, tan simpàtica com cada any, ens va regalar una castanyada decorada.

Quines aventures, Cavallers i Princeses, Foques i Músics!!

Imatges