Anglès a P4

Les nenes i nens de la classe del conills (P4) hem après una nova cançó amb e Monkey. És diu The way the Bunny hops i ens ensenya moltes coses que fan els conills.

Tenim una mascota

A la classe ens ha arribat un conill que serà la nostra mascota. Hem implicat a les famílies perquè ens ajudessin a triar un nom. Les famílies han col·laborat molt, gràcies!
Buscàvem un nom senzill perquè els nens puguin nomenar-ho i al final, encara que li… Llegeix més»

Taller amb Mindstorms a sisè.

La setmana passada va venir el Francisco del centre de recursos de l’eixample per fer un taller de robòtica al centre. En aquest cas, els i les afortunades van ser la classe de sisè, que hi vam dedicar dos matins sencers. Els robots que ens… Llegeix més»

Taller “toca toca” al Cosmocaixa.

Els alumnes de primer i segon hem anat al Cosmocaixa a fer el taller “Toca toca”. Hem conegut i tocat animals de diferents hàbitats. La granota reineta gegant, el milpeus gegant africà, la serp pitó reial, el Jerbo de Mongòlia i alguns més.
Després hem fet… Llegeix més»

Activitats amb famílies de segon. Fem esquelets.

El passat divendres 23 de novembre els alumnes de 2n vam fer un taller amb les seves famílies a l’escola. A Projectes,  estem treballant l’aparell locomotor i per això vam proposar aquesta activitat.  Es tractava de construir esquelets amb rotllos de paper. Després cada grup… Llegeix més»

Audició primer trimestre

Dimarts, 11 de desembre de 2018
Lloc : Auditori del Conservatori – C/ Bruc
Hora : a les  15,15h
Actuaran les nostres Big Bands:
·         Big Band Galaxy (3r.)
·         Big Band Mistery (4t.)
·         Big Band Moon (5è)
·         Big Band Flash (6è)