PROJECTE ELS ARBRES A L’ESCOLA DE COLLSUSPINA

Al llarg del 2n i 3r trimestre d’aquest curs 2016/17 els alumnes de la classe de la Torre de Pisa hem fet un projecte anomenat “Els arbres de l’Escola de Collsuspina”. El projecte estava vinculat al temari de medi: les plantes.

Per començar vam investigar què és una planta, les seves característiques principals i classificacions. Van venir unes biòlogues de l’empresa “Aprèn, serveis ambientals”  per ajudar-nos a identificar els arbres que tenim a l’escola i ens van ensenyar diferents maneres i aplicacions per poder identificar un arbre que no sabem com es diu.

Un cop vam conèixer el nom de cada arbre i les característiques que havíem de tenir present per identificar-los, vam sortir al patí!

Vam omplir un fitxa de cada arbre amb les seves característiques principals, però no buscant-les a internet, sinó mirant-los, tocant i olorant l’arbre que tenim a l’escola i fent-li fotografies. Un com hem tingut la fitxa plena hem buscat informació a internet de la procedència de l’arbre i alguna curiositat i hem creat una pàgina web, totes les fotografies de la pàgina web les hem fet nosaltres a als arbres que tenim a l’escola. Aquí podeu veure els resultat final del nostre projecte.

Finalment vam explicar el projecte i ensenyar la pàgina web als pares i mares que van poder venir.

Esperem que us agradi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *