FESTA DE LA ZER

Divendres 18 de maig vam celebrar la festa de la ZER aquí a Collsuspina. Va ser una jornada plena d’activitats i sorpreses. Amb ritme de música els Camacurts van rebre a tothom. Després de fer-nos una foto de família vam esmorzar.

Tot seguit ens vam dividir per grups. Les més petites vam anar d’excursió als Tres Roures a buscar Camacurts. Finalment els vam trobar després de trobar unes quantes pistes. Els de 1r i 2n vam anar a Mas Espinoi a fer activitats amb cavall. Les alumnes de 3r i 4t vam fer un joc d’orientació pel poble i les més grans vam anar al Drone Center a fer una visita. Van ser activitats molt divertides i interessants.

Tothom havia agafat gana. Així que al migdia tothom va descansar i menjar. A la tarda hi havia els espectacles. El Local va quedar petit amb la presència de tota la comunitat educativa. Es va començar amb un ball de bastons i dansa tradicional dels grans. Tot seguit es va fer la cantata La fàbrica de colors. Va ser un espectacle molt emocionant i on es nota un gran treball fet durant tot el curs. Per acabar es van donar els premis del Remenallibres i del disseny de la caixeta de Jugar y Convivir. Una exhibició d’acroesport per part de les alumnes de Cicle Superior va ser el punt i final de la festa.

La festa es va acabar amb un berenar popular. L’any que ve la festa es farà a L’Estany!

FEU CLIC SOBRE EL CARTELL PER VEURE L’ÀLBUM