COOPERATIVA 20 MANS AL MERCAT DE MOIÀ

Aquest diumenge 3 de juny els alumnes de la classe Wi-Fi hem estat al mercat de Moià venent els productes elaborats en el marc de la nostra cooperativa escolar.

Finalment els productes que hem produït i vengut han esta clauers i braçalets. La venta ha anat molt, molt bé. Els pocs clauers i braçalets que han quedat per vendre, pròximament els trobareu a la venta al forn de pa del poble (comerç col·laborador).

El 50 % dels guanys de la venta de tots els productes anirà destinat a la Marató de TV3 d’enguany.

Gràcies a tots els que ens heu ajudat comprant els productes, participant en el mercat de Moià i recolzant la cooperativa.

Classe Wi-Fi

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *