PROCÉS PARTICIPATIU PER DEBATRE I ESCOLLIR UN NOM PER A L’ESCOLA

El dia 30 de març de 2017 ens vam reunir a Collsuspina la comissió de selecció de PROCÉS PARTICIPATIU PER DEBATRE I ESCOLLIR UN NOM PER A L’ESCOLA.

S’han rebut un total de 13 propostes de noms per part de diferents persones totes elles de la comunitat educativa de l’Escola de Collsuspina, i l’opció de mantenir la nomenclatura actual: “Escola de Collsuspina”.

Després de fer les deliberacions necessàries s’acorda sotmetre a votació per part de la comunitat educativa les propostes següents, amb les seves respectives justificacions, podeu clicar sobre cada proposta per llegir les justificacions:

1. Mantenir el nom actual: Escola de Collsuspina
  2. Escola Camí del Pol
  3. Escola Cedrus
  4. Escola els Ventets
  5. Escola el verdum
  6. Escola Gavadons
  7. Escola Joana Raspall

La votació es durà a terme segons preveuen les bases del PROCÉS PARTICIPATIU PER DEBATRE I ESCOLLIR UN  NOM  PER A L’ESCOLA, entre els dies 18 i 21 d’abril.

Ja podeu anar rumiant quina opció preferiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *