Benvinguts!

Aquest és la pàgina web de l’Escola Els Ventets de Collsuspina

EL SETEMBRE HA ARRIBAT I L’ESCOLA HA COMENÇAT !!!

BENVINGUTS AL NOU CURS 2018-2019 !!!

“TOT ÉS CAMÍ DES D’ARA”

(Miquel Martí i Pol)

L’ESCOLA I LA ZER GUANYEN UN PREMI

Avui, a l’Institut d’Estudis Catalans de Barcelona, la Fundació Espavila ha fet un acte d’entrega de la 7a convocatòria de les Beques Educar Fomentant l’Esforç. L’objectiu de la convocatòria és estimular i promoure totes aquelles iniciatives que es duguin a terme a Catalunya en l’àmbit educatiu… Llegeix més»

CAMACURT LLEVANT 28 – JUNY 2018

El curs acaba i… ja tenim aquí la revista de la ZER, el Camacurt Llevant número 28 – Juny 2018. Aquest curs, com a novetat, tornareu a tenir una revista impresa per família. Podeu passar-la a recollir per les escoles a finals de setmana i la setmana que ve.

Ja veureu que conté moltes novetats, un mosaic de fotos, una foto de grup a contraportada, molts codis QR que fan la revista més interactiva…

Esperem que us agradi. Molt bon estiu!!!!!

CIM D’ÀLIGUES

EL DIA 8 DE MARÇ ELS NENS I NENES DE CICLE INICIAL VAM ANAR AL CIM D’ÀLIGUES.
VAM VEURE ÀLIGUES, FALCONS I OCELLS VOLAR.
ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!!!

POL, GERARD, SOFIA, MARIONA, LAYLA, SARA, PAU, TON, JAN, NOLASC I MARIA

Llegeix més»

UN HIVERN MOLT NEVAT

EL DILLUNS DIA 12 DE FEBRER VA NEVAR MOLT A COLLSUSPINA.
EL DIMARTS A L’ESCOLA VAM JUGAR COM BOJOS AMB LA NEU.
VA SER MOLT DIVERTIT !!!

CLASSE DE LA MÀQUINA VOLADORA:
LAYLA, SOFIA, MARIONA, GERARD, POL, SAMARA
NOLASC, TON, PAU, JAN, SARA
MARIA

Feliz Navidad

Holaaaa a todos y a todas!!!

Nos presentamos, somos Pau, Adam, Jana, Aina y Marina, los únicos 5 alumnos de 5è de la Escuela de Collsuspina todos los alumnos de Ciclo Superior del a Escuela ya que este curso no hay ningún alumno de sexto.

La Escuela de Collsuspina es una de las 4 escuelas rurales que forman la ZER El Moienès Llevant.

Os mandamos una foto para desearos Felices Fiestas de Navidad. En enero os mandaremos un vídeo de presentación. Tenemos muchas ganas de conocernos en San Lucar de Barrameda en el encuentro de Jugar y Convivir.

Alumnos de 5o curso!

Bon Nadal

El passat 22 de desembre vam celebrar el final del trimestre i les festes de Nadal a l’escola. Vam cagar el Tió i vam dir els poemes que hem après a cada cicle, us deixem algunes fotos i enllaços de tots els poemes per desitjar-vos unes Bones Festes de Nadal.

Poema de Cicle Superior

Poema de Cicle Mitjà

Poema de Cicle Inicial

Poema d’Educació Infantil (P5)

Poema d’Educacií Infantil (P3 i P4)

Una nadala, una altra cançó

Fent cagar el Tió!!

Una forta abraçada, de part de tots els nens i nenes de l’escola i de tot l’equip de mestres.