Projecte “Els pandes”

A la classe de 2n estem a punt d’enllestir el projecte sobre els pandes! Durant les darreres setmanes hem treballat moltíssim per poder saber més sobre aquests animals. Hem après conceptes com herbívor, omnívor, carnívor, vertebrat, invertebrat, quilogram, centímetre, etc. També hem classificat diferents animals segons el seu tipus d’alimentació i hem enganxat els pandes al lloc corresponent dins les diferents categories.  A més a més, hem après a fer recerca d’informació utilitzant paraules clau als Ipads i estem treballant les habilitats necessàries per fer un bon treball en equip. Ahir vam tenir la sort que un grup d’alumnes de 4t van visitar-nos per dur a terme una exposició sobre els animals en perill d’extinció, entre els quals, es troba el panda. Tota aquesta informació l’estem recollint a uns murals que pròximament podrem lluir a les parets de l’escola.