Ens ho mengem tot

Comencem amb el primer aliment : EL PA

Com ja us hem informat, aquest curs engeguem un projecte amb els alumnes de primària que es queden al menjador  que es diu “Ens Ho mengem Tot“.

L’objectiu és crear una campanya de sensibilització sobre el malbaratament alimentari en els menjadors escolars dels centres educatius de Barcelona.
La metodologia que farem servir és dedicar cada mes, de gener a maig del 2016, a analitzar i estudiar el grau de malbaratament d’un determinat aliment protagonista. Aquest mes de gener, l’aliment protagonista és el pa.

foto-3

foto-2

foto-1

Informar del cost ambiental en la producció de determinats productes d’ús quotidià en els dinars escolars.

foto-5

foto-6

foto-8

foto-7

També fem activitats lúdiques que es poden fer al pati o en el menjador i després de dinar que complementen l’activitat central de cada dia. En el següent article que penjem, us les ensenyarem!