DESAPARICIONS AL MUSEU, de 6è A

Us presentem una altra gran interpretació teatral de la temporada. Aquesta vegada el curs de 6è A porta al zènit aquesta divertida obra en la que participen, com a les altres,  tots i cadascun dels alumnes del grup.

Com hem dit un dels objectius és l’expresió oral però la participació, la convivència i la integració de tots els alumnes al grup és un altre dels grans objectius d’aquesta activitat i s’ha de posar en valor. A que tots semblen “normals”? Doncs no! TOTS SÓN MOLT ESPECIALS!. Igual que ho som tots.

Disfruteu-la també!!