CLOENDA DEL PROJECTE SENT x 100

El passat divendres 25 de maig, de 15 a 17 h., varem celebrar la cloenda del projecte SENT x 100,
Ha estat un projecte innovador amb el qual s’han donat als alumnes diferents eines per poder comprendre que hi ha diferents formes per expressar les emocions. Des del mes de febrer fins a l’abril s’han desenvolupat 4 tallers per treballar les emocions mitjançant els principals moviments artístics: Art i emocions, grafiti, hip-hop i ball.
En aquesta cloenda van participar  els diferents  agents implicats: l’ associació REIR i l’ UVIC-UCC., els professionals que varen portar a terme els diferents tallers, els alumnes de 5è i 6è com a principals  protagonistes, famílies i regidors de l’Ajuntament.
Es va presentar un audiovisual on es podia veure els diferents treballs sorgits de les experiències i accions realitzades. Varem acabar al pati de l’escola on els alumnes van poder cantar, ballar i acabar el mural grafiti.