TALLER “Fem Sabó” A 5è

La setmana passada, els alumnes de 5è del nostre centre van realitzar el taller “Fem Sabó”.
Aquest taller es basa en:
• Una breu explicació sobre els problemes ambientals que poden provocar les deixalles.
• Informar-nos per poder fer un ús correcte de l’oli i del perill que suposa llençar l’oli brut incorrectament.
• Fomentar el reciclatge domèstic i conèixer el procés de fabricació tradicional del sabó.
Tots els alumnes van participar tant de la xerrada informativa com de l’activitat pràctica del taller. Els assistents van poder “fer sabó” i endur-se una petita mostra a casa.
No us podeu perdre el vídeo amb les imatges de l’activitat.