TALLER PER LES FAMÍLIES, COM APRENEM LES MATES?

El passat dijous a l’escola vam organitzar un Taller per les famílies per mostrar com fem matemàtiques a l’escola, quin material fem servir i com es treballa al llarg dels diferents cicles.

El Taller va ser molt dinàmic, ja que primer va haver-hi una part més teòrica i després tots vau poder manipular el material, van sorgir moltes preguntes que vam aclarir entre tots.

Com a equip estem molt contents de la participació de les famílies, ens encanta veure com esteu d’interessats en descobrir tot el que fem a l’escola amb els vostres fills.

Més fotografies