I LA PROPERA SETMANA…

La propera setmana serè una setmana carregada d’activitats especials.

Dilluns, celebrarem St. Jordi amb activitats teatrals organitzades per l’Ajuntament, el tradicional llibre gegant organitzat a la tarda per l’AMPA a la plaça de la Juventut i moltes altres activitats i tallers que farem a l’escola en l’horari lectiu.

La resta de la setmana serà la nostra SETMANA CULTURAL. Aquest any la dedicarem a conèixer part del Patrimoni Mundial que la UNESCO ha distingit amb aquesta denominació i que és motiu d’orgull de totes les dones i homes siguin d’on siguin.

Segur que els nostres alumnes aprendran moltes coses que sovint no apareixen als llibres, amb un ambient i organització completament diferent de l’habitual.

US ANIREM INFORMANT!