L’escola

Salutacions de la direcció

Benvolgudes famílies, nens i nenes ,

Arriba setembre  i ell, com cada any, ens obre les portes de  l’escola. Us volem donar la benvinguda  i desitjar-vos que tingueu,  i que tinguem tots plegats,  un bon curs 2016-17.
Darrera han quedat els dies de vacances , esperem que hagueu renovat les ganes , les forces i les il·lusions  per enfrontar-nos a aquest nou curs.
Recordeu que a l’escola  tots plegats formem un sol equip : alumnes, mestres i famílies,… i que aquest camí l’hem de fer junts per poder tirar endavant tots els projectes  que ens proposem.
Gràcies a vosaltres: famílies, alumnes i companys per formar part de la nostra comunitat educativa

ENDAVANT AMB EL NOU CURS

L’EQUIP DE MESTRES  US DESITJA UN BON CURS 2016-17 !!!
mestres16_17

Aquesta secció pot contenir totes les pàgines necessàries per a oferir una descripció general de l’escola: ubicació, història, instal·lacions, equip docent, consell escolar, pla de qualitat, calendari, salut, informacions pràctiques, normativa…

En la maqueta inicial s’inclouen algunes d’aquestes pàgines amb contingut simulat. L’administrador/a pot editar-les, eliminar-les o crear-ne de noves des del tauler. És important que a la caixa Atributs de les pàgines hi consti com a pare/mare la pàgina “L’escola“, i que tinguin seleccionada la plantilla “Menú lateral“.