Tarda de Carnaval!

Tot i que vam haver d’ajornar la festa, aquesta tarda tots els nens i nenes, mestres i famílies hem pogut gaudir del Carnaval a l’escola Colors. Hem vist una desfilada amb disfresses d’allò més creatives inspirades en els projectes fets a les aules: vaquetes molt bufones, bombers ben valents, intrèpids astronautes, peixos de colors, raïm de la verema, solidaris superherois de la sang, misteriosos guardians de la por, circuits elèctrics amb molta energia, i fins i tot el poble sencer de les Franqueses!. Hem fet bona gresca, hem tret als pares i mares a ballar, i per acabar la festa de manera ben dolça, hem compartit una boníssima xocolatada servida pels alumnes de 6è.

Properament afegirem més fotografies, però de moment aquí en teniu un tastet…

p1140394(feu clic a la imatge)

La gresca no durarà gaire més: demà és dimecres de cendra i arriba la Quaresma!