RECTA FINAL DEL PRIMER TRIMESTRE!!

Després de menjar castanyes i veure arribar el primer fred de l’hivern, el primer trimestre d’aquest curs ja arriba al seu final. Com que seran uns dies plens d’esdeveniments especials, us volem compartir el calendari de l’escola, per tal que no us deixeu perdre cap moment i esteu al dia de tot allò que passa al centre. Aprofitem aquestes ratlles, per desitjar-vos un molt bon final de trimestre, que gaudiu tots junts, alumnes i famílies, d’aquests dies de descans que s’aproximen per encarar, amb ganes i piles renovades, el segon trimestre!