Preinscripció i matrícula curs 2017-2018

Malgrat que la resolució per a la preinscripció del curs 2017-2018 es troba en tràmit de publicació al DOGC, està previst que el termini de presentació de sol·licituds sigui del 23 de març al 4 d’abril per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.

Per aquesta raó, el proper divendres 10 de març a les 10:30h i a les 15:00h, es realitzarà a l’escola la nostra Jornada de Portes Obertes.

La jornada està emmarcada en la Programació General Anual com una primera actuació d’acollida a les famílies que s’apropen a la nostra escola per conèixer-nos millor, per informar-se a l’hora de preinscriure i matricular els seus fills i filles per primera vegada en un centre d’educació Infantil i primària.

D’altra banda, aquesta Jornada està organitzada, en part, pels alumnes de 5è de l’escola. Aquests realitzen un treball d’informació i acompanyament a les famílies assistents explicant-los d’una manera totalment vivencial quines són les característiques principals del nostre projecte com a escola (activitats pròpies del centre, espais, serveis, vivències…)

En acabar el recorregut l’Equip Directiu, acompanyats per membres de l’AMPA, realitzarà una petita xerrada informativa i atendrà a les famílies a l’hora de resoldre els seus dubtes inicials.

Us hi esperem. No hi falteu!preinscripcio_escolar