Aturada general

Els actes ocorreguts en el dia d’ahir contra persones completament pacífiques, ens porten a la necessitat d’expressar de forma clara i contundent el nostre posicionament davant d’aquests actes.

Les imatges d’ahir són molt greus perquè es van produir en escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets i pau.

Sempre hem treballat a les nostres escoles partint del principi que amb violència no se solucionen els conflictes. Per tant, coherents amb aquest principi, hem de respondre-hi tancant l’escola. L’alumnat, la societat, la resta de l’Estat, Europa i el món sencer ha de ser testimoni que sempre estarem en contra de la violència i no acceptarem com guanya la força davant del diàleg.

Així doncs, i per totes aquestes raons, demà 3 d’octubre l’Escola Colors s’afegirà a l’aturada general proposada per les nostres institucions i romandrà tancada. No es portaran a terme cap activitat lectiva, extraescolar o complementària.

La resposta pacífica a les agressions no és només un dret sinó un deure.