5a JORNADA DE PORTES OBERTES: GRAN EXPERIÈNCIA!

El passat dia 2 de març, la nostra escola va organitzar la 5a jornada de Portes Obertes i aquest any, com en els anteriors, hem estat els alumnes de 5è els encarregats de guiar a les famílies per a diferents espais. Unes setmanes abans de l’esdeveniment, vam estar preparant molt bé la jornada: ens vam repartir les zones, vam investigar i preguntar a diferents mestres com treballem a l’escola, vam elaborar els nostres escrits… També ens vam elaborar unes acreditacions professionals d’organitzadors, i portàvem punts de diferents colors, per tal que les persones que ens van venir a visitar, sabessin quin grup havien de seguir.

Quan va arribar el gran dia i, després d’una xerrada al gimnàs per part de l’equip directiu, vam començar les 5 rutes que representàvem cada equip. Estàvem molt nerviosos, però també molt concentrats per a poder-ho fer bé. La visita va durar aproximadament una hora i mitja, i vam poder explicar molt bé tot allò que ens havíem preparat.

Un any més, hem comptat amb la col·laboració dels membres de l’AMPA de la nostra escola i hem rebut l’ajuda dels membres d’Harmonia 2.0 en el taller de ràdio. A tots ells els donem les gràcies per fer-ho possible.

Aquí teniu unes imatges de la jornada:

Dins de la preparació del gran projecte, vam realitzar un taller de ràdio, on vam aprendre aspectes relacionats amb el món i la cultura radiofònica. Vam buscar noms d’emissores, frequëncies, noms de locutors, logotips… vam portar aparells antics a la classe, vam viure el dia mundial de la ràdio i vam elaborar unes falques publicitàries. Vam gaudir parlant davant dels micròfons, i encara més sentint les nostres “estranyes” veus gravades!!

Cliqueu damunt la foto, si voleu veure algunes instantànies del taller!