TORNEIG DE GOLF

El passat dissabte 19 de maig 6 alumnes de 6è (Núria Vidal, Melania Hernández, Joel Osper, Ilyas Halim, Michael Mendieta i Zutoia Roldán) van participar en el IV torneig de golf a les escoles que organitza la Federació Catalana de Golf per a les escoles que participen al programa de GOLF A LES ESCOLES, com ja sabeu, aquest any la nostra escola es va adherir a aquest programa per primera vegada a través de l’assignatura d’Educació Física. En total érem 12 escoles de tota Catalunya i un total de 25 equips participants (els equips estaven formats per 4 jugadors cadascú).

El torneig es va disputar al camp de golf GOLF COSTA DAURADA, va ser una jornada fantàstica amb un dia radiant i que tothom va gaudir molt (pares inclosos). Una experiència més que s’emporten els nostres alumnes i que de ben segur el pròxim curs repetirem.

Des de l’escola volem felicitar els/les alumnes que van anar al torneig pel seu bon comportament i la bona imatge que van donar durant el torneig, amb una educació i un fairplay digne d’admirar. ENHORABONA!

En el següent enllaç podeu veure les classificacions dels resultats dels equips participants al torneig. Click aquí

En el següent enllaç podeu accedir a les fotos que l’organització va fer. Click aquí

Clicant sobre la imatge podeu veure totes les fotos que va fer l’escola