FOTOS EI-4 SEGON TRIMESTRE

Hola famílies!!!!

Aquí us deixem un petit tastet de totes les coses que hem fet a l’escola durant el segon trimestre.

Desitgem que ho gaudiu!!!!    😉

Cliqueu a sobre de la imatge del vostre grup per veure’n les fotos.

I-4A                               I-4B                          I-4C

DIA DE LA DONA

Hola famílies,

amb motiu del Dia de la Dona (8 de març), vam convidar a dones importants per al nostre alumnat (mares, àvies, tietes, amigues….) a venir a realitzar alguna activitat al grup-classe dels seus fills i filles…, com ara una xerrada sobre alguna temàtica, explicar un conte, fer una manualitat…

Aquestes activitats van tenir lloc en diferents dies durant tota la setmana passada.

Va ser una experiència molt enriquidora, tant per la presència d’aquestes dones tan importants com per les activitats que ens van presentar i esperem que gaudiu de les fotos tant com nosaltres.

Moltes gràcies a totes les col·laboradores!!!!   🙂

Feu Click a la foto per veure’n les fotos.

CELEBRACIÓ DIA DE LA PAU

Hola famílies!!!
El passat dimarts, 30 de gener vam celebrar el Dia de la Pau a la nostra escola.
Al matí ens vam barrejar tots els nens i nenes de l’escola per fer tallers de dansa, jocs, missatges i globus amb dibuixos relatius a la pau.
A la… Llegeix més»

FOTOS EI-4 PRIMER TRIMESTRE

Hola famílies!!!!!

Aquí us deixem una petita mostra del què hem fet el primer trimestre d’aquest curs.

Com sempre, feu clic a sobre de la foto de la vostra classe per veure les dels vostres fills i filles.

Esperem que us agradin!!!!!  🙂

EI-4A                            EI-4B                     EI-4C