Scratch Challenge 2022

S’acosta un any més l’Scratch Challenge, el concurs de programació per blocs dins del marc de mSchool Awards en què participa l’alumnat de 5è i 6è de l’escola cada any des del 2018. L’objectiu principal és fomentar l’aprenentatge de la programació entre els docents i els/les alumnes com a eina d’integració de les tecnologies a l’aula mitjançant el desenvolupament de projectes a través del llenguatge Scratch i premiar-ne les propostes més reeixides.

S’està creant, per equips, treballs en l’entorn de programació Scratch relacionats amb el projecte d’escola Global Darwin. D’entre ells farem una selecció per presentar al concurs.