Premis al consum de fruita!

Aquests dies en que anem concloent les activitats…. hem fet recompte i valoració del consum de fruita a les diferents classes al llarg de tot el curs.

Amb la col·laboració dels alumnes: Lucia Chueca (4B), Marc Pérez (4C) i Sergi Camacho (6A), que s’han encarregat de recollir les dades setmana a setmana i entregar els premis Taronja i Llimona cada mes, hem acabat  molt satisfets de comprovar que el consum de fruita els dimecres ha estat un èxit.

Hem pogut veure que moltes classes han lluitat per intentar aconseguir la Taronja que els acredita com a grans consumidors de fruita.

Cal destacar que hi ha hagut mesos on fins a sis aules de l’escola han superat el 85% d’alumnes portant fruita com esmorzar els dimecres.

Tanmateix, cal valorar la participació de tres grups concrets, 2n B, 4tB i 4tC, que han estat guanyadors del premi al llarg de la majoria de mesos del curs. Per tant, els hem de reconèixer la feina ben feta i agrair a tutors, alumnes i famílies  la implicació en l’adquisició d’hàbits saludables!!

L’experiència ha estat molt engrescadora!!

Moltes felicitats a tothom!!!

FOTO FINAL PREMIS TARONJA LLIMONA 2017 retallada

Foto final premis taronja llimona 2017 retallada 2