CONEGUEM EL DELTA

Aquest mes de novembre, els i les Caxufenix hem anat a conèixer el nostre entorn natural més proper: El delta del Llobregat.

El dia 9 de novembre va venir a l’escola una noia anomenada Ada i ens va explicar quines eren les parts del delta, on es trobava i que fariem a l’excursió de l’endemà.

Al següent dia vam fer l’excursió per conèixer el delta. Hi vam anar caminant i, quan hi vam arribar, vam esmorzar. Després vam fer 4 grups de nois i noies per treballar: Aus, vegetació (plantes), rastres i invertebrats. Cada grup havia d’apuntar tot el que es trobes pel camí que fes referència als éssers que treballava (contar quines aus veiem, contar les plantes, descobrir de què eren els rastres, intentar veure invertebrats…) i, a més a més, fer fotos amb una tauleta a cada planta, invertebrat, au i rastre que descobríssim. Després vam anar a un observatori d’aus (un aguait) i vam veure aus, tortugues i ànecs. A les dues vam tornar caminant i vam parar al camí del riu a dinar. Després vam anar a un parc de troncs on vam estar jugant una estona.

El següent dilluns vam fer la tercera sessió a l’escola amb la Marina. Vam posar en comú el que havíem vist el dia de la sortida al delta i, més tard, vam fer un Kahoot per saber quantes coses haviem après del delta.

Ens ho hem passat molt bé i ha estat molt interessant fer aquesta activitat. Ens ha agradat molt poder veure les aus i els ànecs amb prismàtics.

A continuació us deixem unes fotos. Esperem que us agradin!!!

Article realitzat per: Aleix, Miguel i Izabela.