Carnaval al Darwin 2018

Enguany  a l’escola Charles Darwin vam celebrar el Carnaval d’una manera diferent als anys anteriors.

Ens vam reunir desde P3 fins a 6è, al pati. Cada classe va fer una coreogrfia conjuntament amb el tutor o tutora, amb cançons escollides per nosaltres mateixos.

Va començar a la tarda. Les portes estaven obertes per a totes aquelles famílies que volien veure actuar als seus nens i nenes.

Una vegada estàvem tots a dins, va pujar a l’escenari el jurat i el rei Carnestoltes, format per persones de l’Ampa. Van donar el señal del començament d’aquesta festa.

Quan les coreografies van acabar, els mestres ens tenien una sorpresa preparada, un ball. Aquest ball va ser molt divertit, anaven tots disfressats de pirates.

Opinió d’alguns/es alumnes

#perqueldarwinesgenial