Ha arribat la Vella Quaresma!

Fa unes setmanes que ens ha visitat la Vella Quaresma i ha decidit quedar-se, fins que arribi el descans de Setmana Santa.

Cada dijous o divendres a la tarda, depenent de les activitats que tenen preparats els alumnes d’Infantil, es reuneixen tots els grups al hall de l’escola.  Un cop preparats li canten la cançó a la Vella Quaresma mentre algun alumne li treu una pota, ja que aquesta és la tradició.

La Vella Quaresma va arribar al cole amb 7 potes i ara ja només li’n queden 4!!

Al final, la Vella Quaresma, com és tan bona senyora, els hi dona algunes cosetes per berenar i així tots ho passen genial!

Fins la setmana vinent Vella Quaresma!