Bateig de Vela

Ahir dilluns vam gaudir d’una diada assolellada i molt divertida al Port Olímpic de Barcelona.

Els alumnes i les alumnes de 6è vam practicar l’activitat de vela.  Tots coincideixen que va ser una activitat i una experiència única per molts la millor de tot el curs o fins i tot deien de tota la primària.

La veritat és que el sol va brillar des de primera hora del matí, la mar estava tranquil·la i això va facilitar la feina dels monitors i va fer que les barques no anessin d’un costat a l’altre, sinó que fós una velada, i mai millor dit, expectacular.