6è d’excursió al Montseny

El passat dilluns 9 d’abril, els alumnes i les alumnes de 6è vam passar el dia visitant una part del Parc del Montseny per observar la seva flora i part de la seva fauna.

Tot i que la fauna és més fàcil de “veure-la” a través de les restes que poden deixar: excrements, forats a arbres i terra, restes de menjar i altres tipus de prova, és més complicada d’observar-la en directe, ja que els animals sovint fugen de les persones.  Tot i això, vam tenir la gran sort de fer la troballa de no un ni dos, sinó tres tritons del Montseny.  Una espècie protegida que com el seu nom indica únicament viu en el Montseny.  Enguany els nostres alumnes van trobar tres individus per poder-los observar detingudament. Una gran sort!

El dia va ser perfecte de temperatura i sense pluja i aquest gran descobriment, a més de gaudir d’un dia diferent fora de les aules, va fer que passéssim una jornada d’allò més entretinguda!