Exposició – “Refugiats, L’odissea cap a Europa.

Enllaç a la web del tema i més informació. AQUÍ.

Aquest gener portem a l’escola l’exposició “Refugiats, l’odissea cap a europa”.

Del 10 al 13 de gener al vestíbul de l’Escola Carrilet hi haurà l’exposició:

REFUGIATS, L’ODISSEA CAP A EUROPA

Una exposició que mostra la perillosa i llarga ruta cap a Europa de moltes persones refugiades de procedència diversa, i el camí que han d’emprendre a la recerca d’una nova vida lluny de la guerra.    Amb les imatges visualitzem gran part del camí que han recorregut milers de persones que fugen amb determinació  de la barbàrie i el caos, patint  tota mena de riscos.

• Autor Sergi Càmara.
  • Format 10 roll-up amb imatges i text a tot color.

Cedida pel Centre de Recursos per la Pau i la Solidaritat de la Coordinadora d’ONG Solidàries (CeDRe). Que té com a objectiu crear, organitzar i difondre un fons de recursos educatius i d’investigació en Educació per al Desenvolupament, Pau i Drets Humans, Cooperació i Justícia Global destinat a tota la ciutadania.

Volem que sigui una activitat oberta a tothom.

Convidem a tothom a visitar l’exposició. Es podrà visitar les tardes de dimecres 11 i dijous 12 de gener de 17h a 18h.

Aquesta exposició s’emmarca dins dels treballs que realitzarem a l’escola entorn el dia de la Pau i la Solidaritat.